VRAČILO BLAGA
V roku 14 dni možnost brezplačnega vračila
VARNA DOSTAVA
Brezplačna dostava za vse nakupe nad 120€

Splošni pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

 

Splošni pogoji spletne strani www.yoursmartwine.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.yoursmartwine.si ter se z njimi strinja.

Ime podjetja: JR Trade, trgovina in storitve, d.o.o.

Dunajska cesta, 136, 1000 Ljubljana
Davčna številka 25712730

DDV številka SI25712730
Matična številka: 7270143000
Direktor: P. Syrkin
Osnovni kapital: 7.500 EUR
Subjekt je bil vpisan sodni register dne: 29.03.2017
Srg vpisa subjekta: 2013/44221
TRR odprt pri SKB d.d. SI56  0310 2100 0653 457

Elektronski naslov: info@yoursmartwine.si
Telefon: +386
Zadnja osvežitev: 06.03.2018

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

S spletno stranjo www.yoursmartwine.si upravlja podjetje JR Trade d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Na spletni strani je možna registracija, ki obiskovalcu olajša vsak naslednji nakup, saj mu ni potrebno vsakič znova pisati imena, naslova, itd. Nakup izdelkov je mogoč tudi brez registracije.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.yoursmartwine.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij 

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba www.yoursmartwine.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

 

Naročila

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun). Pogodba (račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo preko sistema PayPal z bančno kartico (pri pripravi naročila na spletni strani lahko slednjega takoj plačate)
  • Plačilo s bančno kartico preko interneta; naročeno vino lahko kupec varno plača tudi s bančno kartico. Ponudnik sprejema; Visa, Mastercard
  • Preko bančnega nakazila
  • Gotovinsko plačilo ob dostavi (lahko plačate nakup z gotovino ob prevzemu blaga)
  • Plačilo po predračunu: namenjeno predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun po pošti na naveden naslov v naročilu. Po plačilu predračuna, sledi odprema pošiljke v dogovorjenem roku.

 

Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

Cene

 

Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.yoursmartwine.si. Cene so v evrih z DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cena navedena ob posamezni steklenici ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vsebuje tudi strošek pošiljanja.

Ponudnik krije stroške pakiranja in embalaže.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila t.j. na dan zaključka in oddaje naročila.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Postopek nakupa

  1. Kako naj pripravim naročilo?
    Izberite želene izdelke s pomočjo tipke »Add to Cart«. Košaro lahko kadarkoli pregledate (»view cart«), preden dejansko opravite nakup. Ko imate vse želene izdelke v košari in ste pripravljeni na naročilo, kliknete tipko »proceed to checkout«. Če niste registrirani uporabnik je potrebno napisati vse podatke, v nasprotnem primeru kliknete na »Returning Customer«. Če imate bonus točke ali darilni boni kliknete na tipko za vnos kode. Nato vas sistem povpraša o želenem načinu plačila in načinu dostave. V primeru kakršnihkoli težav z oddajo naročila, pa nas kontaktirajte preko elektronske pošte info@yoursmartwine.si
  1. Ko je naročilo oddano, kupec in ponudnik prejmeta vsak na svoj elektronski naslov podatke o naročilu. Ponudnik za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave vedno pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko in še enkrat preveri pravilnost podatkov, naročila in načina dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  2. Od trenutka, ko je naročilo oddano na naši spletni strani, se dostava izvede v roku 3-5 delovnih dni.

 

Odprema blaga

Vsa naročila bodo dostavljena do Vaših vrat.

Dostavo po Sloveniji za nas opravlja GLS. Vse pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo vaš denar.

Poštnino zaračunavamo po ceniku GLS. Pri naročilu nad 70€ je poštnina brezplačna.

 

V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi, Vas bodo obiskali še enkrat oziroma boste dobili obvestilo o prispeli pošiljki.

Cenik poštnine se obračunava po teži pošiljke:

 

  • do 2kg – 4,79€
  • 2kg – 5kg – 5,05€
  • 5kg – 10kg – 5,29€
  • 10kg – 15 kg – 5,59€
  • 15kg - 20kg – 5,79€
  • 20kg – 30 kg – 5,99€
  • 30kg – 40 kg – 6,29€

 

Brezplačna dostava nad 70 €

 

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik - GLS. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo takoj po obvestilu. Kupec mora o poškodbi ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika ali ponudnika.

 

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@yoursmartwine.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski ( osebni ) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Vračilo blaga je možno v ohranjenem tržnem stanju (oznake, etikete, originalna embalaža, račun), brez znakov uporabe (odrgnine, umazanost, razpoke, itd.). Izpolniti morate anketo za vračilo/zamenjavo blaga, ki jo lahko dobite tukaj , in jo priložiti k blagu pri vračilu. Vračilo je možno preko Pošte Slovenija ali osebno (ob predhodnem obvestilu po E-mail: info@yoursmartwine.si ) na naslov: JR Trade d.o.o., Visoko 19d, 4212 Visoko

 

Varnost 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Komunikacija 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odzivi uporabnikov

Odzivi uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@yoursmarwine.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

  1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.siali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  1. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

 

Opozorila

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. S strinjanjem s splošnimi pogoji, potrjujete, da ste starejši od 18 let.

Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

P. Syrkin, Direktor