VRAČILO BLAGA
V roku 14 dni možnost brezplačnega vračila
VARNA DOSTAVA
Brezplačna dostava za vse nakupe nad 120€

Naročilo, plačilo in dostava

Kako oddati naročilo?

Naše izdelke lahko naročite preko naše spletne strani. Na žalost naročil ni mogoče oddati po telefonu.

 

Po oddaji naročila bo na vaš e-poštni naslov poslano obvestilo.

Vašo naročilo bomo obdelali takoj, ko ga prejmemo.

 

Način plačila

Plačila je možno opraviti s plačilnimi in kreditnimi karticami kot tudi preko storitve PayPal .

 

Dostava

 

Izdelke odpremimo v roku 3-5 delovnih dni po prejemu plačila/naročila.

Cene ne vključujejo stroškov dostave. Stroški dostave se avtomatično izračunajo ob odjavi in so odvisni od teže naročila.

Brezplačna dostava za naročila na 120,00 €, ob pogoju, da je blago dostavljeno na en naslov.

Za naročila veljajo naslednji standardni stroški dostave:

 

Minimalna količina naročila za nekatere vrste vina je lahko 6 steklenic (navedeno na strani s opisom izdelka).

 

Ob prejemu blaga v kolikor je to prispelo poškodovano, je poškodbo potrebno nemudoma sporočiti na info@yoursmartwine.si . Poškodovano blago bomo nadomestili, v primeru, ko nadomestilo ne bi bilo možno pa Vam bomo povrnili stroške nakupa.

 

 

Pridržujemo si pravico do spremembe informacij o cenah in razpoložljivosti brez predhodnega obvestila.

 

Če želite preklicati naročilo, nas obvestite vsaj 24 ur pred dostavo. Vsako obvestilo po tem času lahko povzroči, da se dostava opravi po nabavni vrednosti za stranko.

 

Prepričajte se, da so vsi podatki o vaši pošiljki (naslov, telefonska številka itd.) v vseh pogledih točni, aktualni in popolni.

 

Vsa naša vina so na voljo glede na razpoložljivost - alternativna možnost ali nadomestilo bo na voljo v primeru, da vina niso na zalogi.

 

Zaradi velikega števila izdelkov na seznamu in priljubljenosti določenih vin lahko pride, da je izbrano vino/izdelek na določen dan brez zalog, kar pomeni, da bo odpremljeno neposredno od naših dobaviteljev. V tem primeru lahko pride do daljše obdelave takšnih naročil nekje med 3-7 dni.

 

Če je vaše naročilo nujno, še posebej, če gre za določen dogodek ali datum, nas obvestite prek e-pošte ali obvestila o vašem naročilu in navedite željen datum dostave.

 

V primeru, da v času dostave na naslovu ni prevzemnika, bo dostavljalec pustil obvestilo. Lahko izberete možnost, da dostavljalcu dovolite, da naročilo odloži na določenem mestu (npr. Pri zadnjih vratih, ipd..) – to sporočite v nabiralni košarici v okencu za komentarje. V tem primeru ne nosimo odgovornosti za morebitne poškodbe ali manjke v paketu.